KuroKaktus Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Hejsan. Jo jag ska börja spela igen. Men jag vill ha epic mount (mark) på min 70 druid. Så jag undrar hur jag ska göra för att få pengar lätt. Vet nån nått snabbt sätt? Har Skinning och leatherworking. Hoppas ni kan säga nåt bra sätt. MVH: Mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Quests Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 (redigerat) Om du är horde kan du farma Black Tabby och sälja för 1000g på neutral ah i booty bay. 1 minut arbete per dag för att tjäna ungefär 1000g per vecka. Jag har 24000g och mer än hälften är från Black Tabby :) Men om någon annan på din server farmar den så tjänar du ju mindre, jag tror nästan jag är ensam på min server. Redigerat 3 Juli 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Jag är ally kanske jag skulle säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Skulle inte mount bli billigare med nästa patch? Insånnafall vänta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 I nästa patch kommer Epic Mounts bara kosta 50g har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Ok. När kommer den? För jag ska inte ladda på game card fören den 29/30 juni. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Augusti. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Ok... Vet ni nåt datum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Hörde att det skulle vara i slutet av månaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Ok. Då har jag någ råd med 50g :P Men. Nu till mer tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Ok. När kommer den? För jag ska inte ladda på game card fören den 29/30 juni. Juni har varit det är Juli nu, bara så du vet XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg