Vitdom Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Pröva att använda den här drivrutinen istället: http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_182.50_whql_uk.html OBS! Det måste vara den, ladda hem den ifrån länken. Sök inte efter samma version då det nödvändigtvis inte är samma. Fungerar inte drivrutinen jag skickade, ha datorn avstängd ett tag, kanske 30 min till 1 timme. Starta sedan datorn och försök få fram felet på en gång. Går det inte så är det processorn/grafikkortet som blir överhettat. Annars skulle jag tro att ditt grafikkort är trasigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Vänta. Det funka att kolla på film nu, Men har ett problem med spel också som jag hade med nyaste och den jag har nu. Ska jag göra ny tråd? Redigerat 6 Juli 2009 av HaiChan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Gör som du vill, om det är exakt samma problem funkar det väl bra att bara byta namn på titeln och ändra första inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.