shoobree Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Skrivet 3 Juli 2009 Tja! Jag har börjat få CRC Fail varje gång jag laddar ner nåt och extractar med WinRar. Testade ladda ner om grejerna och så får jag CRC error igen. Vad kan vara fel? Nåt fel med mitt RAM? Citera
ELF Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Har du testat med flera olika rarade filer så du inte bara har testat att ladda ner en och samma fil? Om inte så kan du testa detta: Rara en egen fil och packa sen upp den. Om inget fel uppstår så är du inte helt förlorad. Installera om Winrar. Felsök din hårddisk. Citera
shoobree Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Tankade hem Memtest86 och felsökte datorns RAM minnen. Fick 6 errors och tog ut ett av dom två minnen. Problem Solved. Citera
ELF Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Testa föresten att sätta i det igen och kör några rar test för att vara helt säker. Men som sagt, RAM minnen kan gå sönder. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.