KuroKaktus Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Hej jo jag får ett error när jag trycker på esc. Alltså så att menyn kommer fram. Vad ska jag göra? BILD: http://h.imagehost.org/t/0053/error_i_wow.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Klicka på disable förslagsvis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Ja men då försvinner klockan :( Min kompis kan skicka över wow med en extern hårddisk. Hans funkar som det ska iaf. Så vi får väll se då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Testa Repair. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Har det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Haha, Det är bara en addon som gör det dära. :) Skaffa en ny "Blizzard_TimeManager" eller stäng av nån addon som har med klockan att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Ok. Men addons mappen finns inte i wow. Har loggat in osv. Har vista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaiChan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 World of Warcraft\Interface\AddOns\ Där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Jag vet vart den finns. Men den fanns inte där. Jag gjorde en själv och det funkar ju som det ska. Men det är nu det där addonset. Vart kan det ligga om det inte ligger i addons mappen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Men gud, klicka på disable och skaffa en separat addon för att visa tiden istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2009 Eller skaffa en klocka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg