filip Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 nja jag var hos den första onda jedin och blev bara lita mosad, krossad, dödad och ihjäl huggen. så jag vill ha lite hjälp med hur man besegrar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 OK, du kan få lite liv fusk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 nja jag har jy lite problem mej ja liv och hur man dööööödar den där ***** typen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Är det första bossen så ska du...vänta....ehhhh kommer inte ihåg!!!! :blink: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 liknar en ödla. har en tjej som sejer på engelska men jag sejer på svenska: jag har en fånge mästare. du är kyle katarn eller nåt. fienden har ett rött ölaser svärd kommer du ihåg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Nja, berätta hur platsen är...eller strunt i det, försök bara döda han/hon! Parera!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) jag har gort det! jag blir dödad! jo platsen liknar lite slott- som- har -dött aktigt- två rymdskäpp ett vitt ett som är lite mörkt! det vita liknar hjälmen på fiendens huvud. ( altså dom vita fiendrna) put put put.....sssssssssss! min hjärna blir stilla stående! svara nån gång. Redigerat 10 April 2004 av filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Sorry, men jag kan inte hjälpa till därför jag har inte spelat spelet på länge och kan inte komma ihåg nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 .................................................................................................... .... booom! åhh!!!!! *****!!! hur ska jag göra nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Ja, du kan fråga min kompis Skywalker han kan veta nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jaha men var är han då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Vet ej men han är Online... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.