Hitman-Kodnamn47 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 hur då? vänta! jag tror jag vet en guide! Fram med guiden då! Eller vill du ha en guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 (redigerat) nej jag hittade den men jag behöver igen hjälp! jobigt spel. jaja men få se nu var var jag nu. jag skulle öppna portar till rymdskeppet och jag har barra öpnat en och det är 2-3 kvar tror jag. kan du hjälpa mig? :huh: jo jag tog gamefaqs. men det var svårt för det var engelska och jag kan bara litte engelska. >>>>>>>||| äh glöm allt. jag slutar med det här. var snäll och låst den här.. Redigerat 13 April 2004 av filip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winters90 Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Jag har problem med samma person. Hur får man död på honom? Han bara stryper, slänger iväg en. De e den där snubben desann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.