addeB Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Hej alla fuskare! Jag undrar bara lite fort om nån har köpt spel från engelska amazon och kan garantera att det är PAL? (amazon.co.uk) Jag vet att det borde va det men det skadar inte att dubbel kolla. Tack på förhand //addeB ;) Citera
Aerox02 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Skrivet 5 Juli 2009 Tror att det är PAL. Men jag har aldrig köpt nåt spel från Amazon bara i från Play :) Citera
Garone Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Skrivet 5 Juli 2009 Hej alla fuskare! Jag undrar bara lite fort om nån har köpt spel från engelska amazon och kan garantera att det är PAL? (amazon.co.uk) Jag vet att det borde va det men det skadar inte att dubbel kolla. Tack på förhand //addeB ;) PAL = Europa, vilket inkluderar England. Citera
addeB Skrivet 5 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2009 ja, men jag har fått spel som inte var PAL från tex CDON, så jag ville mest kolla om nån hade köpt spel där ifrån (amazon) men nu har jag köpt spelet så det är bara att vänta och se men tack för svar :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.