Zhark Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Två av de absolut skönaste lirarna i svensk film :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 De är skitroliga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 HeHe nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 underbara! älska göteborgskan, bästa dialekten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 hahaha Personligt meddelande Herr stork ombedes kontakta informationen i avgångs hallen XD ja själv tar jag mig ett gin ska du ha nä tack jag tål inte stark sprit ja vem fan gör det XD LOL LOL LOL ;: ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag bor i samma höghus som Sven Melander. :D Har snackat med honom i hissen till exempel, jävligt häftigt :D Sällskapsresan är en av de få svenska bra filmerna :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 (redigerat) Jag bor i samma höghus som Sven Melander. Har snackat med honom i hissen till exempel, jävligt häftigt Sällskapsresan är en av de få svenska bra filmerna :D :o har du det :o coolt :D kan jag få hans Autogras Off Topic Ärligt har du det <_< Redigerat 9 Juli 2009 av Eminem4Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag har snackat med Sven Melander jao, men han är inte här särskilt ofta. Han bor också i Saltsjö-duvnäs eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Jag har snackat med Sven Melander jao, men han är inte här särskilt ofta. Han bor också i Saltsjö-duvnäs eller något sådant. jaja om du säger det så :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.