Siyuro Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Är det möjligt för oss i Europa att sätt in pengar på ett amerikanskt PS-konto? Skulle nämligen vilja köpa lite klassiska PS1-spel då USA har så mycket bättre spel än Europeiska PS-Store. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 du måste då ha ett kort som är giltigt i usa skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 Offtopic: Varför har amerika mer än oss? Ja vill ha Madden 10 demo!!!!!! <_< :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 (redigerat) Finns en guide på "Guider" avdelning, bara kika på där :) Men om vi fortsätter till betalningar tror jag det blir lite svårare, demos är inga problem men cash hmm. För japanska butiken finns det speciella kort som möjliggör betalning av Yen så kanske det finns ett liknande för Amerikanska? Redigerat 29 Juli 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2009 http://www.fuska.se/forum/Skaffa_Playstati...ge-t108819.html där är guiden saverty sa om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drifter Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 dom svenska pengarna blir ju till dollar typ automatiskt när man betalar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wize Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 du måste då ha ett kort som är giltigt i usa skulle jag tro. Där har vi svaret. Om du skaffat ett amerikanskt konto kommer du få möjlighet att få spel snabbare än om du skapar ett svenskt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.