TecNiquE Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 (redigerat) Tjena!! Jag har en clan som heter TechNiquE// och vi skulle behöva lite members som kan ordna med clan wars minst 1 gång i veckan och så, och bra aim! (jag kan ju fixa wars osv själv men vill ha lite assistance...) Ska hosta en 24/7 server om circa 3 veckor om allt går som beräknat , priser i server kommer att vara: VIP: 20kr , Admin: 40kr , VIP + Admin: 50kr (mängd rabbat på 10kr) Hör av er till mig här i forumet eller adda: Haga1337 på er steam! :lol: :ph34r: Redigerat 5 Juli 2009 av TecNiquE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Tjena!! Jag har en clan som heter TechNiquE// och vi skulle behöva lite members som kan ordna med clan wars minst 1 gång i veckan och så, och bra aim! (jag kan ju fixa wars osv själv men vill ha lite assistance...) Ska hosta en 24/7 server om circa 3 veckor om allt går som beräknat , priser i server kommer att vara: VIP: 20kr , Admin: 40kr , VIP + Admin: 50kr (mängd rabbat på 10kr) Hör av er till mig här i forumet eller adda: Haga1337 på er steam! :lol: :ph34r: vad heter din clan och vilket spel snackar du om? om det är css kan jag nog hjälpa dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Tjena!! Jag har en clan som heter TechNiquE// och vi skulle behöva lite members som kan ordna med clan wars minst 1 gång i veckan och så, och bra aim! (jag kan ju fixa wars osv själv men vill ha lite assistance...) Ska hosta en 24/7 server om circa 3 veckor om allt går som beräknat , priser i server kommer att vara: VIP: 20kr , Admin: 40kr , VIP + Admin: 50kr (mängd rabbat på 10kr) Hör av er till mig här i forumet eller adda: Haga1337 på er steam! :lol: :ph34r: söker du klan medlemmar som kan sponsra er eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg