Hoppa till innehåll

Fusk


TechnoLover

Rekommendera inlägg

Tror inte att skaparna till mobilspelen l´gger in fusk i spelen. Fusk ar ingenting man hackar sjalv, det vet du va?

Det finns fusk till mobilspel, jag har haft fusk till vissa spel, men nu undrar jag var det finns fler fusk till fler spel.

 

Jag vet att Google funkar, men jag har googlat utan resultat och pallar inte leta mer. Det är upp till er om ni vill hjälpa mig eller inte.

Bra tips belönas med 50fm och dåliga/onödiga kommentarer belönas med total ignorering.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst member

Iom att man försöker pressa filstorleken till det lägsta möjliga finns det oftast inga fusk, dessutom är de flesta mobilspel så korta att det inte finns någon anledning för fusk.

Men Mileylover är så dum så han inte fattar det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hannah Montana-spel, Camp jonas och High School Musical spel antagligen?

 

Ne, pallar inte de spelen. Jag har de nyaste spelen typ. GH World Tour, Guitar Rock Tour 2. Bra spel.

Hur länge ska ni hålla på att tjata om Miley Cyrus och Jonas Brothers.

 

FYI, Eru, Jag avskyr High School Musical filmerna. Värsta jävla smörja som någonsin fått visas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...