TechnoLover Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Kan någon hjälpa mig hitta en bra sida med fusk till mobilspel? Jag har själv försökt Googla, dock utan bra resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Tror inte att skaparna till mobilspelen l´gger in fusk i spelen. Fusk ar ingenting man hackar sjalv, det vet du va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Tror inte att skaparna till mobilspelen l´gger in fusk i spelen. Fusk ar ingenting man hackar sjalv, det vet du va? Det finns fusk till mobilspel, jag har haft fusk till vissa spel, men nu undrar jag var det finns fler fusk till fler spel. Jag vet att Google funkar, men jag har googlat utan resultat och pallar inte leta mer. Det är upp till er om ni vill hjälpa mig eller inte. Bra tips belönas med 50fm och dåliga/onödiga kommentarer belönas med total ignorering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Finns inte så mycket men kolla gamespot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 LOL!, sitter du och försöker fuska på mobilspel? Fan va roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Iom att man försöker pressa filstorleken till det lägsta möjliga finns det oftast inga fusk, dessutom är de flesta mobilspel så korta att det inte finns någon anledning för fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Iom att man försöker pressa filstorleken till det lägsta möjliga finns det oftast inga fusk, dessutom är de flesta mobilspel så korta att det inte finns någon anledning för fusk.Men Mileylover är så dum så han inte fattar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Fuska på mobilspel? Har aldrig hört talas om det haha. Vad är det för spel du har på mobilen egentligen? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Hannah Montana-spel, Camp jonas och High School Musical spel antagligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Hannah Montana-spel, Camp jonas och High School Musical spel antagligen? Ne, pallar inte de spelen. Jag har de nyaste spelen typ. GH World Tour, Guitar Rock Tour 2. Bra spel. Hur länge ska ni hålla på att tjata om Miley Cyrus och Jonas Brothers. FYI, Eru, Jag avskyr High School Musical filmerna. Värsta jävla smörja som någonsin fått visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Finns fusk till vissa (bra) mobilspel, exempelvis Doom. Men någon sida för det har jag inte hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Finns fusk till vissa (bra) mobilspel, exempelvis Doom. Men någon sida för det har jag inte hört talas om. Har du några exempel på spel du tycker är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.