Kozmos Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 hej jag har undrat länge, hur får man sin FC? Ska man kontakta Wi-Fi? Eller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 idiot, vilket spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kozmos Skrivet 6 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Edit, vilket spel? Du kan ta bort *Idiot* Jag har Pokemon Diamond. Redigerat 6 Juli 2009 av Kozmos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Edit, vilket spel? Du kan ta bort *Idiot* Jag har Pokemon Diamond. varför ska jag ta bort de? gå till wi-fi club 1 trappa ner i ett pokemon center? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Edit, vilket spel? Du kan ta bort *Idiot* Jag har Pokemon Diamond. varför ska jag ta bort de? gå till wi-fi club 1 trappa ner i ett pokemon center? Han kankse inte gillar att du kallar han idiot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 vem vill bli min ven så vi kan ta en strid mot varan skriv din frendcode om du vill bli min ven :) vem vill bli min ven så vi kan ta en strid mot varan skriv din frendcode om du vill bli min ven :)platinum vs ? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alexander00 Skrivet 21 September 2011 Rapport Dela Skrivet 21 September 2011 jag kan inte min och jag har pokemon pearl version men sig din Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg