fag Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 (redigerat) Tjena, installerade nyss Left 4 Dead och skulle spela det, men när ja klickat på spelet så håller det på att starta men mittiallt stängs det av, inget error meddelande eller något.Någon som vet vad problemet skulle kunna vara? Går inte med något spel, om installerade datorn just kanske de som orsakat något, för L4D funkade före jag om installerade. Redigerat 6 Juli 2009 av DreamOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Stäng av multi core rendering i options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Stäng av multi core rendering i options.Var? När jag ska spela runescape i HD står det "Driver components mis-match. Exit is the only option." och rutan texten står i heter "nVidia OpenGL Driver". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Ah, du behöver nya el. rätta drivrutiner. Vad är ditt grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Ah, du behöver nya el. rätta drivrutiner. Vad är ditt grafikkort? GeForce 8600M GS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Den installerar saker i början men sen när det kommer upp en NVIDIA bild och den ska börja installera där , står det "The NVIDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will not exit." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Då har du valt fel, vad har du för operativsystem samt 32-bitars/64-bitars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Då har du valt fel, vad har du för operativsystem samt 32-bitars/64-bitars?Windows Vista tror jag har 32 :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 http://www.nvidia.com/object/geforce_noteb...86.03_whql.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Testat den redan :/ Före jag ominstallerade datorn kommer jag ihåg att det stod något annat här http://img40.imageshack.us/img40/8246/saokasasok.jpg , det stod 800 x 600 eller något sånt förut, kanske det har något med det att göra? :o Redigerat 7 Juli 2009 av DreamOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 BUMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.