sommarpojken Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Tja jag undrar om någon har ett bra steam hack. jag behöver det för att mitt steam acc blev hackat för några månader sen. skulle vilja ha tillbaka det. kan inte några lössen elller personliga frågor. Tack på förhand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 sry vet tyvär inget om hack och sånt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Detta är smidigt att göra: 1: Lär dig C/C#/C++ 2: Koda ett hack. 3: Starta hackat. 4: Klart Men du måste ju koda det rätt med xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Att försöka ta över andras Steam-accounts är inte lagligt och således inget vi pratar om här. Sedan spelar det ingen roll om det är ditt eget, din brors, din svägerskas låtsaskompis kusins barnmorska, eller någon helt annans account. Mejla Steams support skulle jag nog göra. Låst §3.8 Redigerat 7 Juli 2009 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg