Husko Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Några små krav för att vara med i [sG] Cod5 klan * Headset. * Trevlig. * Spela hyffsat ofta. * Vara aktiv. * Minst lvl 30 * Minsta 12 år Redigerat 8 Juli 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Jag är med! Gamertag:BjoernenAgust Headset: Jajjamen Trevlig: Det avgör ni ;) Spela hyffsat ofta: Kan spela varje dag. Vara aktiv: Klart. Minst lvl 25: Är lvl 32 Minst 12 år: Jupp. Redigerat 7 Juli 2009 av Mixx0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Jag är med! Gamertag:BjoernenAgust Headset: Jajjamen Trevlig: Det avgör ni ;) Spela hyffsat ofta: Kan spela varje dag. Vara aktiv: Klart. Minst lvl 25: Är lvl 32 Minst 12 år: Jupp. Godkänd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) Gamertag: Tandemcrown Headset: Ja Trevlig: Jag tror det. Spela hyffsat ofta: Ja Vara aktiv: Ja Minst lvl 25: Är lvl 63 första prestige och kommer vilja göra det igen och då är jag ju på lvl 1 igen. Spelar det någon roll? Minst 12 år: Mm Redigerat 8 Juli 2009 av 27Caramele Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Om det är prestige så tycker jag att det är lungt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Jag addar er nu. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Gamertag: Tandemcrown Headset: Ja Trevlig: Jag tror det. Spela hyffsat ofta: Ja Vara aktiv: Ja Minst lvl 25: Är lvl 63 första prestige och kommer vilja göra det igen och då är jag ju på lvl 1 igen. Spelar det någon roll? Minst 12 år: Mm Godkänd :=)Nytt "Minsta lvl" 30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Gamertag: Tandemcrown Headset: Ja Trevlig: Jag tror det. Spela hyffsat ofta: Ja Vara aktiv: Ja Minst lvl 25: Är lvl 63 första prestige och kommer vilja göra det igen och då är jag ju på lvl 1 igen. Spelar det någon roll? Minst 12 år: Mm Godkänd :=)Nytt "Minsta lvl" 30. Får jag göra prestige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Ja,klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox02 Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Gamertag: nORDIC Aerox Headset: Ja Trevlig: Vet inte Spela hyffsat ofta: 24/7 Vara aktiv: Klart Minst lvl 30: Är lvl 50 andra prestige Minst 12 år: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) Gamertag: nORDIC Aerox Headset: Ja Trevlig: Vet inte Spela hyffsat ofta: 24/7 Vara aktiv: Klart Minst lvl 30: Är lvl 50 andra prestige Minst 12 år: Ja Godkänd.Adda Mig : achkar10 Edit: Jag är i lvl 48. Redigerat 8 Juli 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox02 Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Gamertag: nORDIC Aerox Headset: Ja Trevlig: Vet inte Spela hyffsat ofta: 24/7 Vara aktiv: Klart Minst lvl 30: Är lvl 50 andra prestige Minst 12 år: Ja Godkänd.Adda Mig : achkar10 Gör det nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.