DonaldDuck Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Hej, Jag funderar på att flasha mitt xbox 360, men jag har hört att det kan göra så att man inte kan spela online på xbox'et mer. Är detta sant? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Nej, som Husko sa. Dock måste du stealtha spelen innan du bränner, så du inte blir bannad från live. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Nej, som Husko sa. Dock måste du stealtha spelen innan du bränner, så du inte blir bannad från live. Hur stealthar man ett spel, och vad är det för något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Nej, som Husko sa. Dock måste du stealtha spelen innan du bränner, så du inte blir bannad från live. Hur stealthar man ett spel, och vad är det för något? Sök bara på http://www.google.se/Easy? Redigerat 7 Juli 2009 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Du chippar/flasha xboxet. sen gå du in på vilken sida du vill... te.x thepiratebay sen tanka du ner ett spel (PAL eller liknande) sen behöver du ett brännprogram & Skiva. sen he du in skivan i xboxen. vips.. klart.. du kan köra live länge. om du inte gör nå dumt. spela lungt :P. försök oxå inte att få så mycke file complaint! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Du chippar/flasha xboxet. sen gå du in på vilken sida du vill... te.x thepiratebay sen tanka du ner ett spel (PAL eller liknande) sen behöver du ett brännprogram & Skiva. sen he du in skivan i xboxen. vips.. klart.. du kan köra live länge. om du inte gör nå dumt. spela lungt :P. försök oxå inte att få så mycke file complaint!Vad är file complaint? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 okej, kanske inte är rätt det jag säger nu, men om du typ gör nått dumt Rejält dumt. kan dom file complainta dig. det betyder att om du gö nå dumt. te.x cheata :P. gå dom in på file complaint och tryck på cheating.. och själva grejen med file complaint är att man kan tappa live. microsoft stänger av livet (bannad). och om han nu få lite file complaint och microsoft kan bara titta på de han ha gjort. känner dom av att det är en hårdvara i xboxet (Bannad). typ så :P. svårt att förklara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) Alltså, jag följer denna tut: Men när jag försöker ta av den övre/nedre delen (vet inte vilken o.O) Så ska man ju trycka i de där hålen tills det går av. Jag har prövat med flera verktyg men det funkar ändå inte :S Jag kan absolut inte få av det :( Några tips? (se 2.52 till 3.19) Redigerat 18 Juli 2009 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Ska du flash det själv?-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Gör inte nånting du inte klarar av! kommer nog tillslut he sönder xboxen!. www.hsm.mine.nu kan du kolla eller blocket. sök på xbox360 sen företag :P. gör det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 18 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Nej, jag flashar det själv. Borde ju klara av det eftersom man bara ska få in mjukvara, hjälp mig med min fråga nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg