Hoppa till innehåll

Flasha 360?


DonaldDuck
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du chippar/flasha xboxet. sen gå du in på vilken sida du vill... te.x thepiratebay sen tanka du ner ett spel (PAL eller liknande) sen behöver du ett brännprogram & Skiva. sen he du in skivan i xboxen. vips.. klart.. du kan köra live länge. om du inte gör nå dumt. spela lungt :P. försök oxå inte att få så mycke file complaint!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du chippar/flasha xboxet. sen gå du in på vilken sida du vill... te.x thepiratebay sen tanka du ner ett spel (PAL eller liknande) sen behöver du ett brännprogram & Skiva. sen he du in skivan i xboxen. vips.. klart.. du kan köra live länge. om du inte gör nå dumt. spela lungt :P. försök oxå inte att få så mycke file complaint!

Vad är file complaint?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej, kanske inte är rätt det jag säger nu, men om du typ gör nått dumt Rejält dumt. kan dom file complainta dig. det betyder att om du gö nå dumt. te.x cheata :P. gå dom in på file complaint och tryck på cheating.. och själva grejen med file complaint är att man kan tappa live. microsoft stänger av livet (bannad). och om han nu få lite file complaint och microsoft kan bara titta på de han ha gjort. känner dom av att det är en hårdvara i xboxet (Bannad). typ så :P. svårt att förklara

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Alltså,

jag följer denna tut:

Men när jag försöker ta av den övre/nedre delen (vet inte vilken o.O) Så ska man ju trycka i de där hålen tills det går av. Jag har prövat med flera verktyg men det funkar ändå inte :S Jag kan absolut inte få av det :( Några tips? (se 2.52 till 3.19)

Redigerat av DonaldDuck
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...