Gäst Crazyshit Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Tjenare! Jag har fastnat i Phantom hourglass och behöver hjälp fort! Jag har precis varit på uncharted island och fått den tavlan av den stora grodprinsen. Och nu vet jag inte vad jag ska göra! Hjälp fort tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sk098 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) tja den där plattan från grod kungen är bara en bonus grej :D , har du klarat temple of gust än? :huh: Redigerat 8 Juli 2009 av WASD §3.6 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Ja, men det sägs att man ska till Sun Temple och den ska finnas på Molida Island men hur kommer man ditt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag gissar bara nu, har glömt bort hur man gör, hehe, Åka med båten dit kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Om du inte har varit i Temple of Sea King (var det så det heter?) så måste du gå in i den röda dörren och göra timmglas tecknet. Då kommer du till, typ, en stentavla formad som en sol. Sen ska du markera den på din karta, genom att ta fram den nedre kartan och stänga ner och öppna upp DSet. (Alltså locket) Den ska du bara fiska upp Sun Key med salvage arm. Sen behöver du bara ta dig till sol dörren på Molida Island, och resten förstår du nog själv =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Löst det nu! Nu har jag dock 1 till problem! Nu har jag kommit så långt så att jag har fått den 3 sjökartan och nu har jag varit på dem 2 öarna där! Så jag har fått 2 av dem 3 metallerna! Men hur får jag den sista metallen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Skaffa fjärde och åk sedan till Isle of Death. (Du vet nog vart man skaffa kartorna nu, va?) Btw, du måste sätta kristallerna (stavning?) i en speciel ordning för att du ska komma vidare. Fråga skeletet där du fick tredje kartan så får du veta vilken ordning det är =) Hoppas att jag kunde hjälpa ;3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Skaffa fjärde och åk sedan till Isle of Death. (Du vet nog vart man skaffa kartorna nu, va?) Btw, du måste sätta kristallerna (stavning?) i en speciel ordning för att du ska komma vidare. Fråga skeletet där du fick tredje kartan så får du veta vilken ordning det är =) Hoppas att jag kunde hjälpa ;3Man får väl den 4 i Temple of the ocean king?Iallafall jag har träffat på ett skelett som sa i vilken order det skulle vara! Ska se om jag kan hitta den igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Ja, du ska bara ta dig igenom till floor B13 (?) så ska det finnas en kista där. Om du vill ha nära beskrivningar kan du kolla här: www.zeldadungeon.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Okej! Tack för länken! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 21 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2009 Varsågod ;3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Hej alla Zeldaspelare! Om ni tappat bort er och inte vet vad ni ska göra, gå till Isle om Ember och snacka med Astrid så tittar hon på din framtid och säger vad du ska göra! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg