Mixan Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!asså jag är ganska långt fram jag ska skjuta på dom där tornen när man flyger på en clowrunner!!!!!!!!!hur ska man klara de igentligen de e ju jätte svårt!!!!!!!!!!!!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 man skjuter först på bomberna.sen skjuter man på cirkeln i tornet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mixan Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 mm men det e juu typ omöjligt dee e FÖR svårt de går it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Min kompis har fastnat där okcså..körde det en gång...det var ju s*it svårt!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 TRYCK allt vad du har och skit snabbt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och innan de börjar bomba dig har du en chans att ösa skott på tornet gör du det och sen efter bomberna räker 2varv :D mennär bomberna kommer skjut så inuta helvet på dem !!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mixan Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 har gjort dee!!!!!!!!!!men brorsan å allt!!!!!!!!ja peppra på A å han sikta men de går it å hålla ut 2 varv!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mixan Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 vi klara de!!!!!!vi klara de!!!!!!vi klara de!!!!!!vi klara de!!!!!!DE GICK VI KLARA DE!!!!!!!!!!!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mixan Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 URSH!!!!GUUUD VA FUUUL!!!!!:P hehe åå svår den går nästan it åå klara men brorsan fårförsöka :)[email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Jag behöver hjälp mot den där stora dinosaurie bossen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag behöver hjälp med den jättestora dinosaur bossen i walled city hur dödar man han :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mixan Skrivet 13 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 asså ja tror man ska kasta sånna dää bomber på den :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X_mister_X Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag har inte kört det spelet på länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg