WishCookie Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Jag har fångat: Mewtwo - Leaf green Togepi - Diamond Red Gyarados - Gold Glameow - Pearl Starly - Pearl Eevee ---> Espeon- Fire red Pidgey - Leaf green Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Jag fixade nyss en RNG-Shroomish. Jolly, False Swipe, Swords Dance, Male, Posion Heal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Har haft den röda Gyaradosen på Crystal och en grön Pelipper på Ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeStrega Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 silver: raticate gold:gyarados och magicarp fire red:nidoran fast den rymde i safari zone..... emerald: ingen....... håller nu på med platinium hoppas att ja får en snart :)) hoppas på en shiny giratino ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Kommer inte ihåg sist jag mötte en Shiny, kommer dock ihåg en sak som hände när en komåis lånat Ruby av mig: Där när man ska upp till May för att strida mot henne första gången, innan man fått några Pokèbollar, då mötte han en Shiny, kunde ju inte fånga den, då blev han först glad, tills han insåg att han inte hade några Pokèbollar typ 3 sekunder senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Sammallagt spelande på alla pokémonspel: 900 timmar + Fångade shinies: 0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 1 Mankey @ LG :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Har Slugma (Fångad i Emerald, nu i Diamond) och Swinub (Diamond). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hockey4ever Skrivet 28 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2009 fångade en shiny bagon. har nu utvecklat den till salamence. :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 29 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2009 jag har bara shiny sableye på saphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 silver: raticate gold:gyarados och magicarp fire red:nidoran fast den rymde i safari zone..... emerald: ingen....... håller nu på med platinium hoppas att ja får en snart :)) hoppas på en shiny giratino ;D Om jag var du skulle jag inte vilja ha Shiny Giratina, den är skitful!(Inom parantes)Enligt mig alltså(/Inom parantes) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 30 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2009 Har en shiny Kyogre och en shiny Unown =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg