Gäst IntellarN Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Hejsan! Jag var inne på facebook så kom det en banner på vänster sida så jag klickade. Då kom jag till en sida som heter http://www.gratis-fashion.se . så jag vart intresserad på vad detta skulle kunna vara, så jag registrera mig och fixade 200 poäng på 1 minut. Så nu funderar jag... jag har inte skrivit mina uppgifter ännu för att jag undrar om det är fake eller inte. så jag googlade lite så hittade jag att servern ligger i danmark men har dom då nått lager i sverige eller hur fungerar det? skulle vara glad om någon som hade tidigare erfaranheter med denna sida om den är fake eller inte. + att det är lite stavfel här och där och flera saker är på danska antar jag. Redigerat 7 Juli 2009 av IntellarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Finns massa sånna sidor där man kan få saker gratis, just den känner jag inte till. Men tänk på §3.6 :) Däremot är jag lite misstänksam när det gäller facebook reklam eftersom jag sätt reklam för jamba och liknande sidor som bara lurar folk på pengar, men så länge du inte ger ut nåt kreditkortnummer lär det inte vara nån fara. Men jag håller mig borta från sånna gratis sidor. Redigerat 7 Juli 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Finns massa sånna sidor där man kan få saker gratis, just den känner jag inte till. Men tänk på §3.6 :) hur skulle den länken gynna mig?? Redigerat 8 Juli 2009 av IntellarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Sidorna fungerar såhär: De lockar med fina saker, säger att de är gratis. Du registrerar dig, tjänar pengar åt dem via andra företag som betalar för besökare etc. De tjänar mer pengar än vad sakerna du får i pris kostar. Det är oftast gratis för dig, men vissa sidor kräver att du t.ex köper bläckpatroner för 1 krona eller andra saker som är hyffsat billiga. Sidan är antagligen legit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Finns massa sånna sidor där man kan få saker gratis, just den känner jag inte till. Men tänk på §3.6 :) hur skulle den länken gynna mig?? Inte just den länken men om du får en sån här gratis-fashion.se/ref?=12345 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Finns massa sånna sidor där man kan få saker gratis, just den känner jag inte till. Men tänk på §3.6 :) hur skulle den länken gynna mig?? Inte just den länken men om du får en sån här gratis-fashion.se/ref?=12345 'jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.