Fruktnystan Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Är inte det The Shining? =P Joooooo. Den boken är mitt nästa projekt, för övrigt. Pfffft, The Shining är överskattad. The Stand är where it's at. Pfffft, Stephen King är where it's at. Pfffft, vafan menar du med det? Han han skrivit båda böckerna, och The Stand är enligt mig bättre än the Shining :B Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Läste nyligen ut Hotet från himlen av Anthony Horowitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 (redigerat) Alla här, hjälp mig nu!. Denna: http://cdon.se/böcker/kuhn%2c_matt/the_bro_code-7157140 79 kr, 210x140x15. Eller denna: http://cdon.se/böcker/kuhn%2c_matt/the_bro_code-4838549 109 kr, 198x129x210. Den dyra är en gamlare version, den dyrare är större verkar det som. Den billiga har 1 sida mer. Vilken ska jag köpa? det är samma bok fast olika ändå.. Redigerat 5 September 2010 av 2FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 5 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 (redigerat) Köp den billiga. Enligt egen erfarenhet är den rolig i ca 1 vecka, så släng inte ut allt för mycket pengar på den. Redigerat 5 September 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Köp den billiga. Enligt egen erfarenhet är den rolig i ca 1 vecka, så släng inte ut allt för mycket pengar på den. Rolig!? This is serious bussiness. Köp den dyra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Köp den billiga. Enligt egen erfarenhet är den rolig i ca 1 vecka, så släng inte ut allt för mycket pengar på den. Okej, jag kommer nog köpa den dyra. Är inte en sån stor skillnad. Det blir den dyra, den är lite större också, lite bättre då kanske :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Är inte det The Shining? =P Joooooo. Den boken är mitt nästa projekt, för övrigt. Pfffft, The Shining är överskattad. The Stand är where it's at. Pfffft, Stephen King är where it's at. Pfffft, vafan menar du med det? Han han skrivit båda böckerna, och The Stand är enligt mig bättre än the Shining :B Pfffft, menade att han är kung bara.Går ju inte att sätta fingret på vilken bok som är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Började läsa Lunar Park igår. Den e najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 (redigerat) läser just nu tårtgeneralen av filip och fredrik. även om den framkallar småskratt då och då gör de sig bäst i tv-rutan. utöver den metertjocka kurslitteraturen funderar jag på att på allvar ta mig an marcel prousts på spaning efter den tid som flytt. vilket lär sluta i ond bråd sömn precis som föregående försök. Redigerat 7 September 2010 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 marcel prousts på spaning efter den tid som flytt. 4000 sidor av tråkighet. Ew D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGuitarist Skrivet 7 September 2010 Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 Find waldo brukar jag läsa. http://www.dhcommunications.com/wp-content/images/wheres_waldo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Global shift- Mapping the changing contours of the world economy av Peter Dicken samt Handbok i livets konst av Epiktetos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.