Rullis Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Röda rummet för skolan. hell yeah. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Outsiders. Skulle varit färdigläst i fredags men har inte ens kommit hälften. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Fantomen serie bok från 1952 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 (redigerat) Läser Låt den rätte komma in på svenskan. Den var jävligt skum i början men nu börjar den bli bra. Redigerat 13 September 2010 av Corndog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 13 September 2010 Rapport Dela Skrivet 13 September 2010 Fick The Hitchhikers Guide To Galaxy, alla volymer i en bok, i födelsedagspresent´. Men kan inte läsa den än för jag måste läsa The Amtrak Wars som skoluppgift i engelskan. :( Den är bra, men författaren fångar inte läsaren, det är för mycket onödigt tråk med helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 14 September 2010 Rapport Dela Skrivet 14 September 2010 About a boy, Twilight, Lunar Park, House of Night. JA, alla samtidigt D: About a boy är dock för skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 About a boy, Twilight, Lunar Park, House of Night. JA, alla samtidigt D: About a boy är dock för skolan. MEH, sluta rippa mig då D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Jag läser den på engelska, bitch. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 About a boy, Twilight, Lunar Park, House of Night. JA, alla samtidigt D: About a boy är dock för skolan. Kan det ha varit About a boy som jag såg på film för några dagar sedan :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Ja, den gick på film i fredags eller lördags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 Jag läser den på engelska, bitch. <3 MEN FUCK, den fanns bara på svenska på mitt bibliotek D8 Nu blir jag ju ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 September 2010 Rapport Dela Skrivet 15 September 2010 MEN FUCK, den fanns bara på svenska på mitt bibliotek D8 Nu blir jag ju ledsen. Fanns bara på Engelska på skolbiblioteket, men på det närmsta biblioteket (lol 2minuters promenad från mig yeah) fanns den på svenska. EPICZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.