JosJuice Skrivet 2 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2009 Motion Plus fungerar bara med spel som är designade för den, så du kan inte få bättre kontroll i (t.ex.) vanliga Wii Sports om du har Wii MotionPlus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 jag har det och det är jatte kul men så otrolig är inte motion plusen men spelet är mycket roligare än vanliga wii sports!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 24 September 2009 Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Jag har ändrat mig wii motion plusen är helt otrolig den med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Blir nog lika mycket fail som vanliga Wii sports. Nintendo är på väg neråt, de kan inte göra ordentliga spel längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 jag har det och jag tycker att det är jätte kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Blir nog lika mycket fail som vanliga Wii sports. Nintendo är på väg neråt, de kan inte göra ordentliga spel längre.Tycker du Wii sports är fail?? Det är ju skitroligt. Jag hade bara Wii sports i kanske 3-4 månader innan jag köpta Mario and Sonic at he olympic games. Då tyckte jag dem höll ungefär samma klass när man spelade dem första gången. Men en sak är säkert. jag köper wii sports resort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2009 Blir nog lika mycket fail som vanliga Wii sports. Nintendo är på väg neråt, de kan inte göra ordentliga spel längre.Tycker du Wii sports är fail?? Det är ju skitroligt. Jag hade bara Wii sports i kanske 3-4 månader innan jag köpta Mario and Sonic at he olympic games. Då tyckte jag dem höll ungefär samma klass när man spelade dem första gången. Men en sak är säkert. jag köper wii sports resort Du är 13, om man är över typ 15 så framstår inte wii som speciellt kul längre :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 (redigerat) Blir nog lika mycket fail som vanliga Wii sports. Nintendo är på väg neråt, de kan inte göra ordentliga spel längre.Tycker du Wii sports är fail?? Det är ju skitroligt. Jag hade bara Wii sports i kanske 3-4 månader innan jag köpta Mario and Sonic at he olympic games. Då tyckte jag dem höll ungefär samma klass när man spelade dem första gången. Men en sak är säkert. jag köper wii sports resort Du är 13, om man är över typ 15 så framstår inte wii som speciellt kul längre :S Jo det gör det...Du har bara inte hittat ett spel som passar dig än. Redigerat 10 Oktober 2009 av EmoNerdChild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 Blir nog lika mycket fail som vanliga Wii sports. Nintendo är på väg neråt, de kan inte göra ordentliga spel längre.Tycker du Wii sports är fail?? Det är ju skitroligt. Jag hade bara Wii sports i kanske 3-4 månader innan jag köpta Mario and Sonic at he olympic games. Då tyckte jag dem höll ungefär samma klass när man spelade dem första gången. Men en sak är säkert. jag köper wii sports resort Du är 13, om man är över typ 15 så framstår inte wii som speciellt kul längre :S Håller med, mest massa barnspel bara. Alla bra spel som släpps, Assassins Creed, Resident Evil 4, GTA4, Gears of War som exempel och mycket mer, kommer till PS3 och Xbox360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst espion97 Skrivet 1 November 2009 Rapport Dela Skrivet 1 November 2009 Men om nu wii är så dåligt och ni har det så sälj det då och köp en 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Blir nog lika mycket fail som vanliga Wii sports. Nintendo är på väg neråt, de kan inte göra ordentliga spel längre.Tycker du Wii sports är fail?? Det är ju skitroligt. Jag hade bara Wii sports i kanske 3-4 månader innan jag köpta Mario and Sonic at he olympic games. Då tyckte jag dem höll ungefär samma klass när man spelade dem första gången. Men en sak är säkert. jag köper wii sports resort Du är 13, om man är över typ 15 så framstår inte wii som speciellt kul längre :S Håller med, mest massa barnspel bara. Alla bra spel som släpps, Assassins Creed, Resident Evil 4, GTA4, Gears of War som exempel och mycket mer, kommer till PS3 och Xbox360. Men om nu wii är så dåligt och ni har det så sälj det då och köp en 360^sa det :) tydligen kan ett "barn" tänka mer rationellt än dig, Xade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1337Gamer Skrivet 10 November 2009 Rapport Dela Skrivet 10 November 2009 Ja jag håller med er det är grymt kul ,Wii är ju det som säljer mest . Jag gillar att man har samma ö som på Wii sport och fitness. Med denna wii motoin plus så får du mkt bättre kännsla och precision.Jag brukar spela detta är för jag vill hålla vikten efter mkt godis i skolan. Priset ligger runt = 700,75. Stark 8/10 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.