Gäst ponta500 Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 är du hund eller katt människa? själv är jag hund människa och har altid haft hund först en en irländsk setter och sen en pudel och sedan entill pudel sen dog pudel två och då hade jag och min familj kvar pudel nummer 1 som vi fortfarande har kvar. mamma och pappa vill ha en irlänsk setter igen men jag vill ha en golden retriever. vilket djur vill du ha? ps realistika svar!!! ursäkta stavnigen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 jag är väll mer katt människa än hund människa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 P12 tråd i bött!! Jag är nog bådeoch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Katt, för jag tycker katter är gulligare och mysigare. Jag gillar också hundar men då ska det inte vara stora hundar som hoppar på en och skäller, det ska typ vara en Tax eller hundvalpar. Alltså små hundar. Men jag är mer av en katt människa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag är inget av dem, jag är kattmänniska. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag är både hund- och katthatare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag föredrar hundar, har ju 2st ju. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 föredrar katter eftersom de kan mer eller mindre sköte sig själva ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Hundmänniska. Har aldrig riktigt gillat katter, vet inte vrf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 §3.9 Onödig tråd. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg