stefan_fox Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 (redigerat) Säljer nu ett par Xbox 360 spel. Alla spelen är köpta i sverige och i fint skick. Spelen som säljs är: Assassin's Creed - Bortbytt Beowulf The Game - 99kr Just Cause - 99kr Eragon - 99kr Perfext Dark Zero - 99kr GTA IV - 300kr Fri frakt på alla spelen. Redigerat 10 Juli 2009 av stefan_fox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag är ganska intresserad av assassin's creed. Hur vill du ha betalningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag är ganska intresserad av assassin's creed. Hur vill du ha betalningen? Hur kan du betala ?? Föredrar pengar på konto eller via brev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag betalar gärna 150 kr inkl. frakt för assasins creed. Kan föra över pengar på konto redan idag om så önskas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag betalar gärna 150 kr inkl. frakt för assasins creed. Kan föra över pengar på konto redan idag om så önskas. Okej jag hör av mig lite senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag betalar gärna 150 kr inkl. frakt för assasins creed. Kan föra över pengar på konto redan idag om så önskas. Okej jag hör av mig lite senare ikväll. Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag betalar gärna 150 kr inkl. frakt för assasins creed. Kan föra över pengar på konto redan idag om så önskas. Okej jag hör av mig lite senare ikväll. Ok. Kan du vänta tills i morgon?? Det är nämligen så att morsan och farsan inte är hemma just nu och någon utav dom måste ta emot pengarna. Dom kommer hem imorgon eftermidag och då kan vi fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Jag betalar gärna 150 kr inkl. frakt för assasins creed. Kan föra över pengar på konto redan idag om så önskas. Okej jag hör av mig lite senare ikväll. Ok. Kan du vänta tills i morgon?? Det är nämligen så att morsan och farsan inte är hemma just nu och någon utav dom måste ta emot pengarna. Dom kommer hem imorgon eftermidag och då kan vi fixa det. No prob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Meh, kommer han få det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Meh, kommer han få det då?Du svarade ju först dock så verkar han kunna fixa fram pengarna snabbt så han går nog före så vidare du inte köper ett annat spel också då går du före. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Meh, kommer han få det då?Du svarade ju först dock så verkar han kunna fixa fram pengarna snabbt så han går nog före så vidare du inte köper ett annat spel också då går du före. Imorgon kan jag troligen gå till banken och överföra till ditt konto. Jag kan betala lite av frakten också eftersom det är jaevligt långt hit :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Meh, kommer han få det då? Du svarade ju först dock så verkar han kunna fixa fram pengarna snabbt så han går nog före så vidare du inte köper ett annat spel också då går du före. Imorgon kan jag troligen gå till banken och överföra till ditt konto. Jag kan betala lite av frakten också eftersom det är jaevligt långt hit :P Jag har fått ett erbjudande om ett byte som jag nog tror jag ska köra på tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.