fimpen Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 (redigerat) Tja. Jag installerade Windows 7 theme förut idag men märkte att det inte vart som jag ville ha det. Avinstallerade det och nu är det såhär. :S Hjälp snälla!http://i28.tinypic.com/33e1q52.jpg Jag vill ha att man ser hela namnet. Redigerat 9 Juli 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Högerklicka på aktivitetsfältet, ta bort "Lås aktivitetsfältet", dra i prickarna du ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Det funkade inte. Jag vill ju inte dra iväg snabbstart utan det är programen som är uppe. Jag kan inte se hela namnet på dom. Det blir typ en bokstav på varje. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Får många flikar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 Va? Asså det brukar stå typ 10 bokstäver men nu är det bara 1 per "flik". :S Alla "flikarna" är jätte små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Du har för många program uppe helt enkelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Nej. Även om jag har bara ett program uppe så är det sådär litet. -.- Detta hände efter avinstallation av windows 7 theme som jag inte vart nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Kan du ta screenshot på hela aktivitetsfältet utan "lås aktivitetsfältet"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 11 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 (redigerat) http://i32.tinypic.com/35kvqpt.jpg Hittade ännu ett fel. När jag tar bort något från skrivbordet uppdateras inte skrivbordet utan objektet är kvar där. (Det syns men finns inte)(Tills jag uppdaterar skrivbordet alltså) Redigerat 11 Juli 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Du har väl på "lås aktivitetsfältet" på den bilden? Jag sa att det skulle vara av. Men om du har fått andra problem nu så beror det inte på det jag tänkte ändå så det spelar ingen roll, prova att installera ett annat tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) Förlåt för det men nu har jag ett nytt skin (Windowsblinds) och det är fortfarande samma problem. Här är bild som du ville:http://i25.tinypic.com/r9iic7.jpg (I detta skin är det inte prickar utan sträck) Ser du hur det står Ti...? Det ska stå Tinypic. :S Det är nånting som är gaalet. :P Redigerat 15 Juli 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Bump. (Sorry men jag måste få hjälp asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.