KuroKaktus Skrivet 11 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Brukar spela ut mitt gamecard faktiskt. Har gjort det alla gånger o.O Och jag kommer ju köpa en download från webhallen så det kommer nog gå bra :) Har ju kompisar (irl) som kör. Så det blir ju mycket roligare då med O.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Spara istället så köper du för 250kr istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Mm. Får ju upp till 600kr på 2 månader. Sen när jag köper wow har jag 350 ungefär. Sen nästa månad 650. Nästa 950. Wow - 250= 700. Så jag tror jag sparar på det. Och jag kommer ju inte köpa camecard varanan månad heller o_0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 250 spänn för 2 månader som man måste köpa online/i butik VS 110 spänn för en månad som updateras automatiskt och kan upphävas direkt Är det bara i min stad där gc har höjts till 300? :s Här i enköping har dom höjt det till 299 <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 På: Elgiganten, onoff, siba, expert med o_0 då menar jag tornby linköping. Helt sjukt O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Alltså det är säkert jag som är rånoob men om man köper över nätet så står det typ 12.99 euro och det är säkert jag som e dum och inte har ändrat, men det är smartare isåfalla att köpa i butik för kronans värde är ju upp och ner hela tiden och många tror att euron ligger på 10kr men jag menar om en vecka(kanske inte en vecka) kanske den är värd 13kr och det är ju skillnad och då så blir det ju dyrare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Alltså det är säkert jag som är rånoob men om man köper över nätet så står det typ 12.99 euro och det är säkert jag som e dum och inte har ändrat, men det är smartare isåfalla att köpa i butik för kronans värde är ju upp och ner hela tiden och många tror att euron ligger på 10kr men jag menar om en vecka(kanske inte en vecka) kanske den är värd 13kr och det är ju skillnad och då så blir det ju dyrare.Den ligger på 11 spänn, men tror du seriöst den ändras så snabbt? <.< Kanske med några öre lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Mm € ändras snabbt. Så game card är nog smidigare. Har köpt 1 och har dingat 71 på 2 dar (från 70). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 på dom flesta sidorna som det står euro på brukar den väl räkna om till sek när man ska betala? tex om man köper nåt som kostar 2€ så står det 22SEK när man kommer till betalningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Ingen aning o_0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Alltså det är säkert jag som är rånoob men om man köper över nätet så står det typ 12.99 euro och det är säkert jag som e dum och inte har ändrat, men det är smartare isåfalla att köpa i butik för kronans värde är ju upp och ner hela tiden och många tror att euron ligger på 10kr men jag menar om en vecka(kanske inte en vecka) kanske den är värd 13kr och det är ju skillnad och då så blir det ju dyrare.Den ligger på 11 spänn, men tror du seriöst den ändras så snabbt? <.< Kanske med några öre lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Alltså det är säkert jag som är rånoob men om man köper över nätet så står det typ 12.99 euro och det är säkert jag som e dum och inte har ändrat, men det är smartare isåfalla att köpa i butik för kronans värde är ju upp och ner hela tiden och många tror att euron ligger på 10kr men jag menar om en vecka(kanske inte en vecka) kanske den är värd 13kr och det är ju skillnad och då så blir det ju dyrare. Den ligger på 11 spänn, men tror du seriöst den ändras så snabbt? <.< Kanske med några öre lol Om han först ger ett exempel på en vecka och sen säger "kanske inte en vecka", med hur många dagar tror du det ändras? 2, 3? 600? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg