Hoppa till innehåll

300kr I Månadspeng. 100kr Till Wow. Vad Tycker Ni?


Rekommendera inlägg

  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

250 spänn för 2 månader som man måste köpa online/i butik VS 110 spänn för en månad som updateras automatiskt och kan upphävas direkt

Är det bara i min stad där gc har höjts till 300? :s

 

Här i enköping har dom höjt det till 299 <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det är säkert jag som är rånoob men om man köper över nätet så står det typ 12.99 euro och det är säkert jag som e dum och inte har ändrat, men det är smartare isåfalla att köpa i butik för kronans värde är ju upp och ner hela tiden och många tror att euron ligger på 10kr men jag menar om en vecka(kanske inte en vecka) kanske den är värd 13kr och det är ju skillnad och då så blir det ju dyrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det är säkert jag som är rånoob men om man köper över nätet så står det typ 12.99 euro och det är säkert jag som e dum och inte har ändrat, men det är smartare isåfalla att köpa i butik för kronans värde är ju upp och ner hela tiden och många tror att euron ligger på 10kr men jag menar om en vecka(kanske inte en vecka) kanske den är värd 13kr och det är ju skillnad och då så blir det ju dyrare.

Den ligger på 11 spänn, men tror du seriöst den ändras så snabbt? <.< Kanske med några öre lol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

på dom flesta sidorna som det står euro på brukar den väl räkna om till sek när man ska betala? tex om man köper nåt som kostar 2€ så står det 22SEK när man kommer till betalningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det är säkert jag som är rånoob men om man köper över nätet så står det typ 12.99 euro och det är säkert jag som e dum och inte har ändrat, men det är smartare isåfalla att köpa i butik för kronans värde är ju upp och ner hela tiden och många tror att euron ligger på 10kr men jag menar om en vecka(kanske inte en vecka) kanske den är värd 13kr och det är ju skillnad och då så blir det ju dyrare.

Den ligger på 11 spänn, men tror du seriöst den ändras så snabbt? <.< Kanske med några öre lol

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså det är säkert jag som är rånoob men om man köper över nätet så står det typ 12.99 euro och det är säkert jag som e dum och inte har ändrat, men det är smartare isåfalla att köpa i butik för kronans värde är ju upp och ner hela tiden och många tror att euron ligger på 10kr men jag menar om en vecka(kanske inte en vecka) kanske den är värd 13kr och det är ju skillnad och då så blir det ju dyrare.

Den ligger på 11 spänn, men tror du seriöst den ändras så snabbt? <.< Kanske med några öre lol

 

Om han först ger ett exempel på en vecka och sen säger "kanske inte en vecka", med hur många dagar tror du det ändras? 2, 3? 600?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...