D48 Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 (redigerat) Dom flesta övningarna är ju inom gym*? ja, det är tänkt så. Jo, men har du ett gym? jepp. vrf undrar du? :) Redigerat 13 Juli 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Här finns en sida sidan Allt man behöver finns, gissar på att den är bättre än den där... fler än 300 övningar . :lol: Den använder jag ibland :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Dom flesta övningarna är ju inom gym*? ja, det är tänkt så. Jo, men har du ett gym? jepp. vrf undrar du? :) För att jag har inget gym, och jag kan inte gymma heller - jag kommer helt enkelt inte in.. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 fan va bull står inte nåt hur man tränar kuken rätt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) Ganska bra sida, Jag går själv på gym så den sidan kan vara till nytta. Redigerat 15 Juli 2009 av member Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Ganska bra sida, Jag går själv på gym så den sidan kan vara till nytta.vet, jag själv ska gå och träna nu :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.