Siyuro Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 När jag försöker installera Act 3 d.v.s tredje banan av spelet så fryser spelet alltid vid 40% och då dyker det upp något slags frågetecken uppe i hörnet. Har startat om PS3 flera gånger men ändå så dyker samma problem upp, har även omformaterat hårddisken. Varför händer det så här? För er som undrar så äger jag ett europeiskt PS3 med 60GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 När jag försöker installera Act 3 d.v.s tredje banan av spelet så fryser spelet alltid vid 40% och då dyker det upp något slags frågetecken uppe i hörnet. Har startat om PS3 flera gånger men ändå så dyker samma problem upp, har även omformaterat hårddisken. Varför händer det så här? För er som undrar så äger jag ett europeiskt PS3 med 60GB. Googlade utan resultat. Det kan inte vara så att det är skivan det är fel på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Åk iväg till affären och be om att få ett nytt spel. Var problem för mig med BF:BC förut, det frös om det hände för mycket på skärmen. Med en ny skiva så fungerade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Kolla skivan, när jag körde CoD4 så frös det när jag skulle köra online, när jag kolla på skivan såg jag att den inte var ren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.