Viruz256 Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 En störig sak har hänt mig på oblivion, var gång jag sover blir jag vampyr... Kvittar om det är vid arenan, "merchants inn" i "imperial city", eller ute i vildmarken.. Någon som vet var man kan sova utan att bli vampyr?? Jag orkar inte med att vara vampyr på denna gubben också, och vill inte göra questen för att inte bli vampyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2009 Du har väl blivit biten av en vampyr? Men jag tror att du kan gå till ett altare och ta bort det, om jag kommer ihåg rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Nej, när jag sover blir jag biten... Jag är inte vampyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Nej, när jag sover blir jag biten... Jag är inte vampyr.Haru valt att han i Dark brotherhood (kommer inte ihåg vad han heter, längesen jag lira oblivion) ska ge dig "The dark gift" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Nej, när jag sover blir jag biten... Jag är inte vampyr.Haru valt att han i Dark brotherhood (kommer inte ihåg vad han heter, längesen jag lira oblivion) ska ge dig "The dark gift" då? Nej självklart inte, har desutom inte mördat någon med denna gubben, så kan inte gå med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Nej, när jag sover blir jag biten... Jag är inte vampyr. Haru valt att han i Dark brotherhood (kommer inte ihåg vad han heter, längesen jag lira oblivion) ska ge dig "The dark gift" då? Nej självklart inte, har desutom inte mördat någon med denna gubben, så kan inte gå med. Haru varit i nån grotta med vampyrer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Nej, när jag sover blir jag biten... Jag är inte vampyr. Haru valt att han i Dark brotherhood (kommer inte ihåg vad han heter, längesen jag lira oblivion) ska ge dig "The dark gift" då? Nej självklart inte, har desutom inte mördat någon med denna gubben, så kan inte gå med. Haru varit i nån grotta med vampyrer då? Ja, men jag fick ingen sjukdom. Men kunde sova nu utan att bli vampyr :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.