Dezen Skrivet 17 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Är väldigt förväntansfull på tvåan :) Är dock lite rädd att y-axeln ska förstöra lite av ettans spelkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Är väldigt förväntansfull på tvåan :) Är dock lite rädd att y-axeln ska förstöra lite av ettans spelkänsla. Helt rätt, tvåan verkar väldigt bra men som du sa kan y-axeln förstöra lite. Tvåan verkar iallafall ha lite mer funktioner i det. Hoppas bara inte det blir en WoW-kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Det är just att det ska bli för likt WoW (och alla andra mmorpgs) som gör att jag är rädd för Y-axeln. Man får hoppas att de har samma skill-system eller ett ännu bättre iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SneekerN Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Det är just att det ska bli för likt WoW (och alla andra mmorpgs) som gör att jag är rädd för Y-axeln. Man får hoppas att de har samma skill-system eller ett ännu bättre iaf :) Så sant, hoppas de kommer att ha kvar skilda världar systemet, väldigt skönt att inte springa runt med 100 pers som dödar samma monster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Tycker tvärt om :P Gillar att man kan va flera ute xD Men ibland skönt med andra som inte sitter och dödar andras fiender xD Har inte sätt 2an. Kanske blir bra. Kanske börjar spela igen (lol sluta för wow xD). Men nu har jag inte wow så nån som vill köra lite kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Har hört att de delvis ska ändra det systemet. Om jag inte fattat fel så ska man kunna träffa folk utanför städer också, men missions och liknande kommer ha samma system som ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Är guilden fortfarande kvar? Glömde typ bara bort GW och därför inte spelat, håller på att ladda ner det still steam atm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Är guilden fortfarande kvar? Glömde typ bara bort GW och därför inte spelat, håller på att ladda ner det still steam atm. nice bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Är guilden fortfarande kvar? Glömde typ bara bort GW och därför inte spelat, håller på att ladda ner det still steam atm. Guilden är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Ah fuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Jag spelar inte men kan testa. Kostar det? Om det kostar så har jag en annan fråga: Hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2010 Kostar väl ungefär 100:- per spel. Du kan köpa vilket av spelen du vill och spela. Sen kan du köpa de andra spelen som låser upp nya områden, classer osv. Inget av spelen ökar maxleveln. Det kostar ingenting i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.