Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 168
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Är väldigt förväntansfull på tvåan :) Är dock lite rädd att y-axeln ska förstöra lite av ettans spelkänsla.

Helt rätt, tvåan verkar väldigt bra men som du sa kan y-axeln förstöra lite.

Tvåan verkar iallafall ha lite mer funktioner i det. Hoppas bara inte det blir en WoW-kopia.

Skrivet

Det är just att det ska bli för likt WoW (och alla andra mmorpgs) som gör att jag är rädd för Y-axeln. Man får hoppas att de har samma skill-system eller ett ännu bättre iaf :)

Skrivet

Det är just att det ska bli för likt WoW (och alla andra mmorpgs) som gör att jag är rädd för Y-axeln. Man får hoppas att de har samma skill-system eller ett ännu bättre iaf :)

Så sant, hoppas de kommer att ha kvar skilda världar systemet, väldigt skönt att inte springa runt med 100 pers som dödar samma monster.

Skrivet

Tycker tvärt om :P Gillar att man kan va flera ute xD Men ibland skönt med andra som inte sitter och dödar andras fiender xD Har inte sätt 2an. Kanske blir bra. Kanske börjar spela igen (lol sluta för wow xD). Men nu har jag inte wow så nån som vill köra lite kanske?

Skrivet

Har hört att de delvis ska ändra det systemet. Om jag inte fattat fel så ska man kunna träffa folk utanför städer också, men missions och liknande kommer ha samma system som ettan.

• 3 månader senare...
Skrivet

Kostar väl ungefär 100:- per spel. Du kan köpa vilket av spelen du vill och spela. Sen kan du köpa de andra spelen som låser upp nya områden, classer osv. Inget av spelen ökar maxleveln. Det kostar ingenting i månaden.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...