Dezen Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Köp alla 4 på en gång isf :) är lätt värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Mm 429 spänn lixom! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 429 :- det var inte mycket :D Skall dock först spela ut mainquestet i prophecies eller vad det nu hette. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 har du redan köpt det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Köp alla 4 på en gång isf :) är lätt värt det. Blir ett i taget. :P Måste spara pengar till Red Faction: Guerrilla när det kommer till PC och Tales of Vesperia när det kommer till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Okej :) när tror du att du införskaffar det då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Okej :) när tror du att du införskaffar det då? :P Så snart som möjligt, om någon vecka troligtvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Låter väldigt bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Gött att det fortfarande finns folk som är intresserade ^^ Snart kanske gillen blir ännu aktivare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Vi får recruita in game också. Men somsagt, trevligt att det är ganska många från fuska ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) Så, har spelet nu. Tur att jag hade trial så att ja inte behövde uppdatera med steam, skulle ha tagit halva dan >.> Adda mig, heter "Quatix The Mighty" :) Wtf, någon som vet vrf min nedladdnings hastighet när jag laddar ner en map/karta/ställe är vid 25 KB/s ? :s Någon som kan bjuda in mej till guilden? säg till isf, är just nu med i en guild så. Redigerat 15 Juli 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) BUMPPPPPP Wtf, kan inte trade:a.. Står att jag inte kan trade:a eftersom att ja gjort mitt account dom närmaste 24 timmarna, fast jag spelat redan i 3 dar? Och kan någon bjuda in mej till guiladen pl0x? [EDIT] Direkt när jag börjar spela så slutar alla skriva i tråden :s Redigerat 16 Juli 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.