Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Kör du på en 10 timmars trial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 /Quit kommer nog aldrig börja igen. Väntar på GW2 instead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 /Quit kommer nog aldrig börja igen. Väntar på GW2 instead. Vad hände med din "mäktiga guild"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Den är kvar :). Har blivit pve nu bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Tråkigt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Har inte så mkt koll iofs...slutade för snart 2 år sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Slutade du innan GWEN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Kör du på en 10 timmars trial?Aa, men om ja nu köper det riktiga från steam, måste jag ladda ner det igen , eller hur är det? Och kan jag spela den charen jag just gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Tankar hem GW nu, vilken server skall man välja? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Kör du på en 10 timmars trial?Aa, men om ja nu köper det riktiga från steam, måste jag ladda ner det igen , eller hur är det? Och kan jag spela den charen jag just gjorde? Du behöver inte ladda ner det igen och du kan spela på samma char :) Forlorn: Det är inget server system på GW så det är inget du behöver oroa dig för :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Kör du på en 10 timmars trial? Aa, men om ja nu köper det riktiga från steam, måste jag ladda ner det igen , eller hur är det? Och kan jag spela den charen jag just gjorde? Du behöver inte ladda ner det igen och du kan spela på samma char :) Forlorn: Det är inget server system på GW så det är inget du behöver oroa dig för :) Hur ska jag göra då? :o Kan man typ köpa CD key eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Kör du på en 10 timmars trial? Aa, men om ja nu köper det riktiga från steam, måste jag ladda ner det igen , eller hur är det? Och kan jag spela den charen jag just gjorde? Du behöver inte ladda ner det igen och du kan spela på samma char :) Forlorn: Det är inget server system på GW så det är inget du behöver oroa dig för :) Hur ska jag göra då? :o Kan man typ köpa CD key eller något? Du får en cd-key, sedan finns det ett alternativ som heter "add bla bla to an excisting account" Du skriver in koden där så uppgraderas ditt account till full access. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.