Hoppa till innehåll

Guild Wars

Dezen

Rekommendera inlägg

Kan vara att det är en AoE (Area of effect) precis runt din character. Då testade du prophecies, alltså ska du köpa prophecies (som är det bästa spelet imo). Då kan du fortsätta på din character :D

Hmm, är lite förvirrad nu... Jag hittade spel filen , och på den står det Guild Wars Eye of the north :s Men in-game står det prophecies :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 168
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

okej, gör det enkelt för dig och försök inte få det du har haft trial på, utan köp Prophecies, det är det bästa spelet utan tvekan. Vet inte vad det heter på steam men du borde ju kunna hitta det :) Antagligen är det det du har kört trial på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej, gör det enkelt för dig och försök inte få det du har haft trial på, utan köp Prophecies, det är det bästa spelet utan tvekan. Vet inte vad det heter på steam men du borde ju kunna hitta det :) Antagligen är det det du har kört trial på.

Kay, någon sa här före att prophecies var Guild Wars Goty på steam. :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Quatix: Antagligen, du får betala x$ med finska pengar (wtf har finland för cash? :o)

AC: Du måste komma tillbaka, dom hånar min Paragon :(

http://help.ncsoft.com/cgi-bin/ncsoft.cfg/...;p_new_search=1

Föresten, tror nog att det är Euro iaf, för först stog det 19,99 $ sen när jag klickade buy now så stog det 14,99* .

Nu ska jag bara vänta tills morsan kommer hem >.>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Måste erkänna att jag är riktigt sugen på att köra lite PvE med min Paragon. :( Jag var med i en PvE-guild, SNOW som man ser på bilden, och det var alltid folk som körde vq's, missions, dungeons etc. Tänk en hel alliance som bara kör high-end PvE hela tiden. Dessutom kom jag alltid med i parties eftersom imbagon var så sjukt bra då. Är det fortfarande bra eller kör man något annat?

*Nostalgi*

:(

Edit: Ska testa att få tillbaka det någon gång, orkar inte just nu. Tror det är försent iaf.

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jadu AC, paragons är underskattade ska jag säga dig :( Men jag tror inte det är försent faktiskt, bara skriv hur länge det har varit hackat och lite sådant. Skriv så mkt info som möjligt så löser det sig nog :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...