Garone Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Hur stor är chansen att mitt konto finns kvar efter att ha varit inaktivt i ett par år? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 100% om du kommer ihåg pass & acc name. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Quatix: 2010 Garone: Stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 100% om du kommer ihåg pass & acc name. Jag kommer ihåg accnamnet till spelet ( det är ju email adressen ) men jag minns inte ens att jag hade ett konto på den där password recovery sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Bara att försöka minnas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Kanske matt haste tihi xD . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Borde gå att recovera det accountet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Kanske matt haste tihi xD . provat allt som jag någonsin använt, no luck Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 testa recovera ncsoft accountet med din email. Namnet är antagligen din email också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 testa recovera ncsoft accountet med din email. Namnet är antagligen din email också. För att recovera NCSoft lösenord så krävs användarnamnet vilket inte är min email. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 gör ett nytt och försök koppla ditt GW account till det :P vet inte om det funkar, men rent teoretiskt så borde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 gör ett nytt och försök koppla ditt GW account till det :P vet inte om det funkar, men rent teoretiskt så borde det. Kräver att man loggar in >.< Jag får nog ta och köpa nytt istället. Det är ju ganska billigt nu så det gör inte så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.