zizer Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 tennis: finns det nått knep så att man gör "super serv" hela tiden?, för jag gör de bara ibland. och hur skruvar man, många säger att man bara ska vrida på dosan men lite mer detaljerat tack! för de går inte, gör nog fel:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Man kan hålla inne en knapp eller flera medans man kastar, då kan den skruva sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 Inte i tennis väl? :o För att få "super serv" ska man slå bollen när den är som högst upp. Det handlar alltså om timing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zizer Skrivet 13 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 ok tack men "skruvningen" vet jag inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Oj, jag trodde vi pratade om Baseboll :lol: Men för att få superserv ska man slå bollen då den är så högt upp i luften som går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Oj, jag trodde vi pratade om Baseboll :lol: Men för att få superserv ska man slå bollen då den är så högt upp i luften som går. Kan du förklara en sak för mig? Hur fan tar man en splitter eller vad de nu heter när man håller in både A och B och sen kastar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Oj, jag trodde vi pratade om Baseboll :lol: Men för att få superserv ska man slå bollen då den är så högt upp i luften som går. Kan du förklara en sak för mig? Hur fan tar man en splitter eller vad de nu heter när man håller in både A och B och sen kastar? Låt den gå, så blir det "Ball". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.