Hoppa till innehåll

Vägled Mig!

Rekommendera inlägg

MM men jag frågade om jag behövde köpa spelet först, men det behövde jag tydligen inte enligt dom.. jaja...

Skyll dig själv, jävla uppenbart du måste ha spelet för att kunna köra, ungefär som att fråga om du måste köpa ett wii för att spela Super Mario Galaxy..

"Skyll dig själv." Vad är det för trams? Han frågade ifall man behövde spelet först och någon sade att man inte behövde det, då förlitade han sig på det eftersom att han verkade erfaren. Den verkliga idioten är personen som säger en sak som inte stämmer.

"Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar"

- Albert Einstein.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MM men jag frågade om jag behövde köpa spelet först, men det behövde jag tydligen inte enligt dom.. jaja...

Skyll dig själv, jävla uppenbart du måste ha spelet för att kunna köra, ungefär som att fråga om du måste köpa ett wii för att spela Super Mario Galaxy..

"Skyll dig själv." Vad är det för trams? Han frågade ifall man behövde spelet först och någon sade att man inte behövde det, då förlitade han sig på det eftersom att han verkade erfaren. Den verkliga idioten är personen som säger en sak som inte stämmer.

- Albert Einstein.

Han formulerade sig ju ganska konstigt också, Eldapa tog för givet att han menade om han kunde skaffa WoW först, sen använda gamecard, sen installera TBC...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En fråga till måste jag köpa world of warcraft innan jag köper gamecard? :huh:

Nej, du kan köpa gamecardet först, och sen aktivera TBC.

Det enda felet jag hittar (för att förstå det hela på ett enkelt sätt) är att han använder ordet "köpa" istället för "installera/aktivera". Däremot så nämner han inte TBC överhuvudtaget, och det gör eldapas svar till irrelevant och inkorrekt. Som sagt, det är eldapa som är idioten här. (Varning inc).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

- Albert Einstein.

Visst finns det dumma frågor, Albert Einstein är ju idiot om han inte tror det finns dumma frågor... Dumma frågor kan ju vara helt idiotiska frågor som "Har du grön hud?" eller "Är grodor elefanter egentligen?". Sen finns det uppenbara frågor som t.ex. "Finns det liv på jorden?" eller "Lyser solen på jorden?" "Blir man äldre med åren?" "Finns jag?" "Är Tunnelvision smart?" asså.. Sånt har man redan svaren på med... medvetandet.

Jo köp Classic wow, kör ut dagarna, köp gamecard, dinga 57, köp tbc, dinga 58 och gå outland, dinga 67 och köp wotlk, dinga 68 och gå northrend.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...