secretsonic Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 hej det fanns en reklam på fuska.se som gedde mig virus jag vill att ni ska ta bort den vi fick inte bort den så vi slängde den är glad om ni tar bort den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Offtopic: Jag tror inte på att du är 17 år... Ontopic: PM:a admin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 hur gav den dig virus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 tror snarare att du redan hade viruset på datorn... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) Flyttar till rätt forum. Gissar på att den är en google ad, admin han inte kontrol på var googla ads leder dig. Redigerat 14 Juli 2009 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 (redigerat) Låt mig gissa, du använder Google Chrome? du är inte 17 btw har tidigare fått virus varningar när jag använt Chrome Redigerat 14 Juli 2009 av Dyas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 hej det fanns en reklam på fuska.se som gedde mig virus jag vill att ni ska ta bort den vi fick inte bort den så vi slängde den är glad om ni tar bort den Slängde ni datorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Om man är så jävla dum att man trycker på reklamen får man skylla sig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 hej det fanns en reklam på fuska.se som gedde mig virus jag vill att ni ska ta bort den vi fick inte bort den så vi slängde den är glad om ni tar bort den Slängde ni datorn? Lol om han slängde den. Det går ju liksom att lämna in den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 hej det fanns en reklam på fuska.se som gedde mig virus jag vill att ni ska ta bort den vi fick inte bort den så vi slängde den är glad om ni tar bort den Slängde ni datorn? Lol om han slängde den. Det går ju liksom att lämna in den. ELLER så laddar man ner AVG... Det här låter som ett troll inlägg för övrigt, ingen slänger en dator som fått virus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
secretsonic Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 jag var tvungen det gick inte få bort den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 jag var tvungen det gick inte få bort denDet finns betydligt mycket smartare alternativ.Du kunde helt enkelt formaterat om datorn istället för att ha kastat den, men du är nog inte helt seriös nu heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg