Eldir Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Mitt är 3953 5679 0596- Niclas, add mig gärna ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Manfredt kan fixa Totodile och Cyndaquil till dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Någon som har en BRA pokémon o kan tänka sig byta mot någon sämre? xD har fastnat på Cythia i pokémon ligan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Någon som har en BRA pokémon o kan tänka sig byta mot någon sämre? xD har fastnat på Cythia i pokémon ligan :(Jag har en Tyranitar som du kan få, den är i Level 63. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 ja tack :) vad vill du ha för den ? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Spelar inte så stor roll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Hur kan ni få johto starterna? =O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 (redigerat) Trade. Redigerat 7 Augusti 2009 av Jiyu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 JAG KAN Fixa en chickorita åt dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Manfredt kan fixa Totodile och Cyndaquil till dig. jag o han har redan byt men har ngn en movie regigigas, asså den som låser upp regisarna?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linda90 Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) Anton99 jag behöver inte Kingsrock eller croagunk längre, men jag kan fortfarande byta garchomp och den andra pokémonen du ville ha. Bara vi är inne samtidigt nån gång :S Ändrat: Shiny charmander var det :) Redigerat 8 Augusti 2009 av Linda90 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Anton99 jag behöver inte Kingsrock eller croagunk längre, men jag kan fortfarande byta garchomp och den andra pokémonen du ville ha. Bara vi är inne samtidigt nån gång :S Ändrat: Shiny charmander var det :) det var Shiny charmander o Garchomp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg