Eldir Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 (redigerat) *ändrat* Redigerat 8 Augusti 2009 av Eldir Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Någon som har Arceus eller Shamin??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Har en ny Friend Code: 4254-2328-7868 Namn: Matt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolog Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Har nån lust att bara byta lite normalare pokemon bara för att de ska utvecklas? Alltså byta fram och tillbaks. Kan ge Eevee med i princip valfri nature eller en hona som tack, eller lite annat som cranidos (har inga väldigt sällsynta). FC: 2793 9356 8697 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 DU kan få en gengar eller alakazam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolog Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Har redan pokemon, vill bara byta fram och tillbaks, fast jag skulle kunna ta en alakazam. Vad vill du ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Har du celebii lugia ho-oh lr arceus? srry läste nu att du inte hade några väldigt sälsynta, men vad kan du ge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolog Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 (redigerat) Rotom e väl den mest sällsynta, för den kan man ju breeda :). Kan fixa Emeralds tre "huvud-legender" om ett tag, men då vill jag ha nåt liknande tillbaks. Annars så skulle jag vilja byta en graveller och en haunter fram och tillbaks. Jag kan också breeda fram lite olika natures på lite vanligare pokemon om du e intresserad av sånt (eftersom att det tar tid så kan det ju va trevligt när nån annan gör det åt en ;)), som typ eevee och cranidos. Jag har för mig att skitty är lite sällsynt. Har också Uxie och Azelf förståss. Redigerat 22 Augusti 2009 av Jolog Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Du kan få manaphy, phony och atricono. Kan du få dom att hålla i master ball? Har dom redan men ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolog Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Menar du Groudon och dem? Jag kan ju ge dem masterballs, men det blir ju kopierade i såfall om det inte spelar nån roll. Fast jag behöver inte Articuno, den kan jag fånga själv. Är det en legit Manaphy? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Vadå legit fick den på gts. vad vill du ha istellet för artricono? Kvittar om dom e kopierade. E det nån som har joto staterna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Vadå legit fick den på gts. vad vill du ha istellet för artricono? Kvittar om dom e kopierade. E det nån som har joto staterna? Jag kan fixa Totodile, Chikorita och Cyndaquil till dig. Har du nåt du vill erbjuda eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg