MysticGohan Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 På "begäran om nytt lösenord" så står det Klicka på fortsättningskanppen nedan för att få ett nytt lösenord till den email ditt konto är skrivit på. offtopic: Har nu efter jag tappat bort mitt lösenord återställt mitt lösenord efter ett par månader, och jag kan säga er att det är HELT JÄVLA OMÖJLIGT ATT SÄGA VAD DET ÄR PÅ VISSA BILDER index.php.jpeg Som på typ den där bilden, jag gissade på att det stog "DC7D48" men det var ju tydligen fel. Efter att testat minst 248 bilder så lyckades jag tillslut gissa rätt. Lättare bilder i framtiden please? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Skicka ett PM till admin angående stavningsfel på sidan. Angående koden.. Jag vet inte hur du lyckas förvandla ett A till ett D..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Skicka ett PM till admin angående stavningsfel på sidan. Angående koden.. Jag vet inte hur du lyckas förvandla ett A till ett D..? Var i bilden ser du ett A? :s Jag ser inte så bra som du kanske märkt... Får väl PMa honom då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Skicka ett PM till admin angående stavningsfel på sidan. Angående koden.. Jag vet inte hur du lyckas förvandla ett A till ett D..? Var i bilden ser du ett A? :s Jag ser inte så bra som du kanske märkt... Får väl PMa honom då... Se bifogad bild. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Skicka ett PM till admin angående stavningsfel på sidan. Angående koden.. Jag vet inte hur du lyckas förvandla ett A till ett D..? Var i bilden ser du ett A? :s Jag ser inte så bra som du kanske märkt... Får väl PMa honom då... Se bifogad bild. Om du vrider den lite åt höger blir det ett D :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 ett D är väl som ett D och inte _ _D Skaffa glasögon ;)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 jag tycker det ser identiskt ut med det första D:et, men det kanske också är ett A? fast vänt? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 jag tycker det ser identiskt ut med det första D:et, men det kanske också är ett A? fast vänt? :PPrecis så jag tycker, ja menar, sure, de ser ut som väldigt brett A, men om man vrider "A:et" lite åt höger och ställer den bredvid det första D:et så ser dom väldigt lika ut... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 jag tycker det ser identiskt ut med det första D:et, men det kanske också är ett A? fast vänt? :PTja.. Jag vet inte hur ni kollar på bilden men jag vänder mig inte hit och dit. Ser ut att vara ett A. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 det gär inte jag heller, men 4:an och C:et är ju ganska vridet, så man skulle ju kunna anta att även A:et/D:et är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 det gär inte jag heller, men 4:an och C:et är ju ganska vridet, så man skulle ju kunna anta att även A:et/D:et är det.Okej.C=U. A=D. 8=B. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 det gär inte jag heller, men 4:an och C:et är ju ganska vridet, så man skulle ju kunna anta att även A:et/D:et är det.Okej.C=U. A=D. 8=B. Var ju knappast så han menade, men om du ser på A:et så är det ju lite vridet åt höger, och om man vrider de åt vänster blir de ett A, men om man vrider åt höger så blir de D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg