Hoppa till innehåll

Ta Inte Vaccinet Mot Svininfluensan


Dave37
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad jag menade var att det är omöjligt att kontrollera huruvida personens berättelse stämmer eller inte, såvida personen inte berättar om det själv. Han kan dansa runt naken på globens tak och skrika ut det med megafon om han vill, det bryr jag mig inte om, men om vederbörande inte berättar själv så kommer vi aldrig få något bättre än "jag känner en kille som.."

"han bor i degeberga -skåne- ni kan kolla the news"

 

 

det är inte bara "en kille som känner en annan kille som blablablabla". varför skulle han bry sig om att skriva något om han inte talade sanning? och även om han erkände det officiellt så kan han LJUGA, så det är inte bevis nog ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sjukdomen vet vi är farlig.

Hur farlig? Såhär kanske?

The symptoms of swine flu are broadly the same as those of ordinary flu, but may be more severe and cause more serious complications.

 

The typical symptoms are:

 

* sudden fever, and

* sudden cough.

 

Other symptoms may include:

 

* headache,

* tiredness,

* chills,

* aching muscles,

* limb or joint pain,

* diarrhoea or stomach upset,

* sore throat,

* runny nose,

* sneezing, and

* loss of appetite.

Inget jag har lust att ta ett otestat vaccin mot med tanke på vad som hände 1984, även om det inte är exakt samma vaccin.

 

Alla mediciner måste testas på människor innan de släpps till allmänheten.

Varför testades de inte förut då?

 

Vafan lite huvudticka och rännskita har ingen dött av, många som vet mer än din youtube länk säger att det är dynga, själv vet jag inte vad jag ska tro med på över 20 år så tvivlar jag på att vi gör samma misstag med tanka på hur mycket vi har utvecklas på de senaste åren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Stod föresten i metro idag om en som haft det och det var som en vanlig förkylning. Och jag har för mig jag hörde nån läkare nyss som haft patienter som haft det och det var inte så farligt.

 

Vi för se hur det går när testerna är klara. Men jag undrar fortfarande varför flera högt uppsatta personer inte tog det 1976.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5656845.ab

 

oj nämen titta, kunde man få förlamning av vaccinet, det kom ju som en överraskning. *host*

 

"Anledningen är troligen att vissa är känsliga för att immunsystemet aktiveras," "Biverkningarna gäller inte bara för vaccinet mot svininfluensa – utan alla influensavaccin, enligt professor Jan Liliemark på Läkemedelsverket."

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5656845.ab

 

oj nämen titta, kunde man få förlamning av vaccinet, det kom ju som en överraskning. *host*

Du är paranoid.

 

http://img22.imageshack.us/img22/9454/conspiracat.jpg

 

Oj, Dezen blev anmäld för att ha citerat något som förklarar fenomenet utan att det handlar om att vaccinet är skapat för att orsaka förlamning. Undrar vem som anmälde.

"Anledningen är troligen att vissa är känsliga för att immunsystemet aktiveras, vilket är själva principen för hur ett vaccin skyddar. För dessa personer kan kroppens försvarssystem angripa de egna vävnaderna.

 

Enligt Jan Liliemark drabbas mellan 1 på 10 000 och 1 på 100 000 av dessa allvarliga sidoeffekter."

Taget ur DIN artikel.

 

 

Tänk, ett vaccin som har vissa bieffekter. Då är det ondskefullt. Och självklart meningen eftersom ni är så självsäkra på att vaccinet är en del i någon fånig kapitalistisk masskomplott.

 

Seriöst, forumet har förvandlats till något jävla konspirationsjippo sen *vissa* utbildade sig till "upplysta" konspirationsfanatiker.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och självklart meningen eftersom ni är så självsäkra på att vaccinet är en del i någon fånig kapitalistisk masskomplott.

Säg (citera) en gång då jag har påstått att makteliten planerar att använda vaccinet som ett sätt att döda och skada människor.

 

Seriöst, forumet har förvandlats till något jävla konspirationsjippo sen *vissa* utbildade sig till "upplysta" konspirationsfanatiker.
Har ldrig påstått att jag är "upplyst konspirationsteoretiker". det är du samt många från oztown som anklagar mig för att var det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5656845.ab

 

oj nämen titta, kunde man få förlamning av vaccinet, det kom ju som en överraskning. *host*

Vänta nu. Var det inte du som absolut inte läste/litade på massmedia för att de suger, utan bara läser ren fakta (vad det nu är), och så anger du aftonbladet som källa? What?

 

Oj, ja man kan säkert få förlamning av vaccinet. Dock så hade rubriken lika gärna kunnat vara "Alvedon kan döda", vilket det kan. Både "Svininfluensa-vaccinet kan göra dig förlamad" och "Alvedon kan döda dig" är korrekta och lika relevanta. Rubriken som aftonbladet körde på sin löpsedel idag (Vaccinet gör dig förlamad) är ett försök att locka lösnummerköpare/folk till nätupplagan. När de inte har något riktigt att skriva om så drar de ofta till med rubriker som skall göra folk oroliga (Chips kan ge cancer, vaccinet gör dig förlamad osv).

 

Uppenbarligen så funkar det.

 

Edit: Dra inte in Oztown i det här.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg (citera) en gång då jag har påstått att makteliten planerar att använda vaccinet som ett sätt att döda och skada människor.

 

Behöver du ha sagt det? Med tanke på hur ni beskriver eliten är jag säker på att du tror att något sådant är i görningen, varesig du uttryckligen sagt något sådant eller inte. Närmaste var en post av WASD där han talade om att eliten vill döda människor (om de är i vägen för deras onda planer), vilket du varken höll med om eller sa emot.

 

Vill då minnas att någon av er försökte koppla eliten till vaccinet, men jag har inte hittat någon post om det.

 

Och ja, jag försökte ärligt talat hitta en post där du nämnde något om vad den s.k eliten vill med vaccinet (vilka andra ondskefulla demondyrkande kapitalistiska hjärntvättande mordiska satanister kan det vara?), men all konspirationssnack runtomkring fick mig att vilja banka huvudet på tangentbordet tills jag på något sätt lyckades träffa Alt+F4.

Så många långsökta kopplingar och annat. Hemskt.

 

Har ldrig påstått att jag är "upplyst konspirationsteoretiker". det är du samt många från oztown som anklagar mig för att var det.

Du behöver inte påstå det, folk här har nog redan märkt det.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vänta nu. Var det inte du som absolut inte läste/litade på massmedia för att de suger, utan bara läser ren fakta (vad det nu är), och så anger du aftonbladet som källa? What?

Mycket riktigt litade jag inte på massmedia alls i början. nu har jag en lite annorlunda syn. Massmedia har i stort sätt tagit över all form av informationsspridning i världen. så viss information får man ju leta där, även om det gäller att vara ständigt uppmärksam på vad de INTE nämner, vilket är oerhört svårt. Sen kombinerar jag det med min världsyn och information från Zeitgeist Movement etc. AB är ingen bra källa eftersom de förvränger saker så mycket det bara går, ska försöka hitta något bättre senare kanske om jag får tid.

 

Jag är i alla fall inte inte på Infowars.com och andra konspirationsidioters sidor och läser "sanningen" även om de ibland har några få bra punkter.

 

Vill då minnas att någon av er försökte koppla eliten till vaccinet, men jag har inte hittat någon post om det.

Jag är öppen för förslaget att en del eller någon från eliten har tänkt något angående vaccinet eller viruset, det är väldigt konstigt hur det har kunnat uppstå igen. har läst lite om det och jag kände mig inte helt säker.

 

 

Du behöver inte påstå det, folk här har nog redan märkt det.
Då har de märkt fel, jag är inte "upplyst konspirationsteoretiker". folk som tror att de sitter på alla svaren är religiösa fanatiker, jag är inte en sån.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...