Wetterl Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Diamond: Dialga lvl 64, Dialga lvl 47, Movieevent Arceus lvl 100, Uxie lvl 50, Pikachu-colored Pichu lvl 30 och Event Jirachi lvl 5 Diamond: Attack-Deoxys lvl 100, Event (Normal) Deoxys lvl 50, SoA Darkrai lvl 50, Murkrow lvl 41, Drifloon lvl 22 och Prinplup lvl 30 (Har bytt de tre Eventpokèmonen från detta Diamond till det andra) Pearl: Inga Platinum: Inga Platinum: Inga Platinum: Inga Platinum: Infernape lvl 100 Diamond: Inga Ruby:Wailord lvl 43, Groudon lvl 53, Gardevoir lvl 42, Relicanth lvl 32, Nuzleaf lvl 32 och Taillow lvl 20 Så att ni vet så är alla utom det först Diamond och Ruby Roms så att ni vet varför jag har så många, men inte äns ajg vet varför jag har så många Platinumroms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 platinum: kyogre, salamance, mr. nido, umberon, mewtwo, dragonite. kan byda ut nåra ibland. ska vi mötas? Visst men när??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 ska försöka skaffa detta teamet när jag får lust/ork, ingen kan säga att det inte är jävligt bra B) : Muk Sludge bomb Ice punch Fire blast Giga drain Quagsire Ancientpower Surf Ice beam Earthquake Snorlax Flamethrower Rock slide Solar beam Surf Scizor Wing attack Focus energy Slash Steel wing Misdreavus Shadow ball Psychic Thunderbolt Perish song Girafarig Crunch Earthquake Psychic Thunderbolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 ska försöka skaffa detta teamet när jag får lust/ork, ingen kan säga att det inte är jävligt bra B) : Vet du hur lätt jag kan få det på LeafGreen? :3 Behöver bara lvla allihopa och ge dem attackerna x3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 ska försöka skaffa detta teamet när jag får lust/ork, ingen kan säga att det inte är jävligt bra B) : Vet du hur lätt jag kan få det på LeafGreen? :3 Behöver bara lvla allihopa och ge dem attackerna x3 är det inte alltid det man gör? :P finns det något annat sätt? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 har köpt Firered och hoppas på att kunna skaffa dessa 6 pokemon! http://www.pokemonelite2000.com/sprites/dpmfa/dpmfa006.png http://www.pokemonelite2000.com/sprites/dpmfa/dpmfa018.png http://www.pokemonelite2000.com/sprites/dpmfa/dpmfa026.png http://www.pokemonelite2000.com/sprites/dpmfa/dpmfa057.png http://www.pokemonelite2000.com/sprites/dpmfa/dpmfa071.png http://www.pokemonelite2000.com/sprites/dpmfa/dpmfa055.png Och sedan ett littet mer legendariskt lag med Mew Mewtoo Zapdos Moltres Articuno Charizard (Jag vet att Charizard inte är legendarisk men han är bra!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 min grupp på platinum just nu är: Weawile Luxray Infernape Tangrowht Giratina Staraptor om ni vill ha stats o sån kolla mitt platinum team Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotom Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Jag har många grupper men nu består den av : pearl: 1. lucario 2. froslass 3. weavile 4. lapras 5. walrein 6. articuno Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 (redigerat) Red: Venusaur Dragonite Zapdos Charizard Blastoise Mewtwo (jävligt klassiskt team) Blå Venusaur Gyarados Snorlax Kabutops Zapdos Mewtwo (jävligt bra team, riktigt stolt över det faktiskt, däremot saknar jag en fire-type) Gul en massa CP-pokemon eftersom jag försöker få en rhydon som håller i master ball. Guld köpte av en kompis så jag har inte spelat på det än. XD Silver Mewtwo Mewtwo Mewtwo Mew Mew Mew (alla unika och med sitt eget combo, inte klonat alltså) Crystal Entei Pidgeot Butterfree Rhyhorn Sudowoodo Polited (halvskumt team som inte är synkat alls egentligen) mitt main-spel är silver och sen spelar jag på de andra för att ge mig själv fördelar på silver. så därför har jag inga bra team på de flesta andra. BTW: första och andra generationen äger. B) Du kan få en chimchar om jag får nån bra. :-) Redigerat 31 Augusti 2009 av Michael1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 ska försöka skaffa detta teamet när jag får lust/ork, ingen kan säga att det inte är jävligt bra B) : Muk Sludge bomb Ice punch Fire blast Giga drain Quagsire Ancientpower Surf Ice beam Earthquake Snorlax Flamethrower Rock slide Solar beam Surf Scizor Wing attack Focus energy Slash Steel wing Misdreavus Shadow ball Psychic Thunderbolt Perish song Girafarig Crunch Earthquake Psychic Thunderbolt Verkar bra, men sär skriv in te ! ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Red: Venusaur Dragonite Zapdos Charizard Blastoise Mewtwo (jävligt klassiskt team) Blå Venusaur Gyarados Snorlax Kabutops Zapdos Mewtwo (jävligt bra team, riktigt stolt över det faktiskt, däremot saknar jag en fire-type) Gul en massa CP-pokemon eftersom jag försöker få en rhydon som håller i master ball. Guld köpte av en kompis så jag har inte spelat på det än. XD Silver Mewtwo Mewtwo Mewtwo Mew Mew Mew (alla unika och med sitt eget combo, inte klonat alltså) Crystal Entei Pidgeot Butterfree Rhyhorn Sudowoodo Polited (halvskumt team som inte är synkat alls egentligen) mitt main-spel är silver och sen spelar jag på de andra för att ge mig själv fördelar på silver. så därför har jag inga bra team på de flesta andra. BTW: första och andra generationen äger. B) Du kan få en chimchar om jag får nån bra. :-) Fail of the year. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimoo Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Leafgreen: Pidgeot, Venusaur, Lapras, Meowth (HM slav), Ninetails och Executor(stavning) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg