Pokemon4ever Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Jag kan inte ansluta mig till min rauter me mitt ds PLOX hjälp mig jag har lagt in min wep kåd men det går ändo intePPLOX HJÄLP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Troll? Vad står det att det är för fel då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskaren99 Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 kolla att du verkligen har WEP Code och inte typ WPE(vet inte om det finns men bara skrev någonting)det kan du ofta kolla på datorn på ett sätt(fråga helst någon datakunnig som vet hur man hittar sånna saker)Om du inte har det så måste du köpa WiFi conector eller vad det nu heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon4ever Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Troll? Vad står det att det är för fel då? Unable to connect to Nintendo Wifi connection confirm connection settings and access point Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Troll? Vad står det att det är för fel då? Unable to connect to Nintendo Wifi connection confirm connection settings and access point Kollat så att du ställt in alla inställningar rätt? Så att du skrivit in rätt WEP? Så att routern tillåter att man kan koppla upp sig till den utan att behöva knappa in MAC adressen i routern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon4ever Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 ja det kan jag kolla tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 (redigerat) Det finns någon kryptering som inte ds tar, tror det var WPA men är inte säker. Isåfall kan du byta till WEP istället och se om det går bättre. Redigerat 18 Juli 2009 av Collez Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 DS och DS Lite klarar bara WEP. DSi klarar WEP, WPA och WPA2. Om ni undrar hur ni ska komma in i routerns kontrollpanel kan ni kolla in PortForward.com. Välj er router i listan och tryck sedan på Default Guide på nästa sida. Väl inne i kontrollpanelen är det bara att leta upp var du byter till WEP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 DSi klarar WPA, ja, men DS-spel som spelas på DSi stödjer fortfarande bara WEP. Sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Har haft samma problem, men kommer inte ihåg hur jag löste det :P hoppas dock att de andra här hjälper dig. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg