drmusicz Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Sången är bra, men annars sög den... PS. sången heter "Smooth Criminal" inte "Smooth Criminals" och det är en hög stavfel i beskrivningen till videon.. Ok, då vet jag vad jag ska göra inför nästa video. Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Absolut hemskt. Skulle det inte vara bra om du skrev vad som var fel? " Absolut hemsk " låter lite för mycket. Exakt allting var fel. Så exakt allting är fel? Jag är fel? runescape är fel? video är fel? ljudet är fel? Din mamma är fel? Allting relaterat till videon är fel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Absolut hemskt. Skulle det inte vara bra om du skrev vad som var fel? " Absolut hemsk " låter lite för mycket. Exakt allting var fel. Så exakt allting är fel? Jag är fel? runescape är fel? video är fel? ljudet är fel? Din mamma är fel? Allting relaterat till videon är fel.. Ok, tack för tipsen alla! håller på med en annan och ska visa upp den snart. Ska ta bort den här som är i länken. O juste, Jag menade just din mamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Ok, tack för tipsen alla! håller på med en annan och ska visa upp den snart. Ska ta bort den här som är i länken. O juste, Jag menade just din mamma. Va? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Ok, tack för tipsen alla! håller på med en annan och ska visa upp den snart. Ska ta bort den här som är i länken. O juste, Jag menade just din mamma. Du äger på att dissa......... Not! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Den är ju borta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg