Gäst 40200 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Som rubriken lyder har ni en skateboard? Jag har en som jag köpte idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Nae, men jag innehavar en skimboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Nae, men jag innehavar en skimboard.ok, vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Japp, har också en half pipe på gården. Kanske laddar upp bild sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Japp, har också en half pipe på gården. Kanske laddar upp bild sen!Nice, Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Yep, jag har en. Ollar lite med ibland, åhh det låt najs jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Nae, men jag innehavar en skimboard.ok, vad är det? En bräda på ca 80-90 cm längd som man kör i vattnet, man göra skateboard och snowboardtricks där. Min typ, personliga bild föreställer den nyaste modellen från Trickoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Yep, jag har en. Ollar lite med ibland, åhh det låt najs jag vet.Jag måste lära mig göra ollie jag suger på det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Yep, jag har en. Ollar lite med ibland, åhh det låt najs jag vet.Jag måste lära mig göra ollie jag suger på det :) Jag med ^^ Funderar på att börja köra mer skateboard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Yep, jag har en. Ollar lite med ibland, åhh det låt najs jag vet. Jag måste lära mig göra ollie jag suger på det :) Jag med ^^ Funderar på att börja köra mer skateboard! Lärde mig nätan ollie idag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Jag har en planka. Jag har åkt i ett par år, sedan slutade jag pga av min fot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Jag har en planka. Jag har åkt i ett par år, sedan slutade jag pga av min fot. ok, jag lyckades med ollie idag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.