Gäst 40200 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Hej jag undrar om FoF(frets on fire) är gratis, är det gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Aye, totally free, men om din dator är lite segvarning kan den brusa som fan eller bara lagga lite. Hyfsat kul och du laddar väl ned det på deras hemsida som jag inte vet namnet på nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Aye, totally free, men om din dator är lite segvarning kan den brusa som fan eller bara lagga lite. Hyfsat kul och du laddar väl ned det på deras hemsida som jag inte vet namnet på nu..ok, ska ladda ner det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Nån som vet hur jag får mer låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Står klart och tydligt på hemsidan, läs FAQ'en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 Står klart och tydligt på hemsidan, läs FAQ'en.Hittar den inte :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 http://fretsonfire.sourceforge.net/documentation/faq/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.