MysticGohan Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Tjena! Det är så att jag har ett litet problem, jag har fått en bärbar dator av min farsa (den är typ 2 år gammal) men problemet är att allting är på engelska. Datorn har Windows XP SP3 som operativsystem. Så min fråga är då: kan man på något sätt ändra språket till svenska? Citera
Median Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) Går inte, och då menar jag NEJ, finns absolut inga andra alternativ, helt omöjligt att ändra på XP. Redigerat 16 Juli 2009 av Median Citera
Banish Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Det går väl med ett mui? Funkade iaf på min xp prof x64 ;) Citera
MysticGohan Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Det går väl med ett mui? Funkade iaf på min xp prof x64 ;)Någon skrev på internet att det inte går att ändra på XP home, men någon annan skrev att det visst går, så jag vet inte, får väl vänta på fler svar... Citera
CeZ Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Boota om till svenskt xp kan du ju alltid göra. Citera
MysticGohan Skrivet 16 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Boota om till svenskt xp kan du ju alltid göra.Har ingen Windows XP home skiva... Citera
Median Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 Det går väl med ett mui? Funkade iaf på min xp prof x64 ;) Ska inte gå, finns inte MUI till XP? Tror väl det bara finns till Vista/7 eller bara 7. Citera
zkAro Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Skrivet 16 Juli 2009 På vår XP (Home) finns två alternativ, det står ju SV, eller EN nere i högra hörnet, klickar på den och då finns de alternativen. Så det borde funka. Citera
MysticGohan Skrivet 17 Juli 2009 Författare Rapport Skrivet 17 Juli 2009 På vår XP (Home) finns två alternativ, det står ju SV, eller EN nere i högra hörnet, klickar på den och då finns de alternativen. Så det borde funka.Det där är språket på tangentbordet, inte språket på datorn... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.